Skip to content

Free shipping worldwide | 30-Day free returns

Ordered before 15:00, shipped today

Help

local_shippingFrakt och leverans

Vi förstÄr det - ni kan helt enkelt inte fÄ nog av Sovtunneln, bokstavligen! Ibland, nÀr vÄra Sovtunnlar sÀljer som smör, kan det tyvÀrr hÀnda att vi Àr helt slutsÄlda innan nÀsta leverans nÄr vÄrt lager. Om detta intrÀffar kommer vi att lÀgga upp den hÀr Sovtunneln för förbestÀllning innan de kommer in. Vi vet nÀr vÄr leverans ska komma, sÄ detta Àr datumet inom parentes bredvid produktnamnet. Alla bestÀllningar skickas sedan till vÄra kunder pÄ den angivna datumen. PÄ detta sÀtt kan vÄra kunder reservera den favoritfÀrgen för sitt barn och vara sÀkra pÄ att de fÄr Sovtunneln i sina drömmar i hÀnderna!

Du har lagt en bestÀllning, solen skiner och en Ànglakör sjunger i bakgrunden, med vetskap om att din bestÀllning Àr pÄ vÀg - vad hÀnder nu?

NÀr en bestÀllning har lagts kommer vÄrt team att noggrant hÀmta din bestÀllning frÄn molnen och packa den med kÀrlek. SÄ vÀnligen vÀnta upp till 24 timmar (beroende pÄ bestÀllningstid) för vÄrt team att samla och packa din bestÀllning. Alla bestÀllningar skickas nÀr alla artiklar Àr helt klara - detta innebÀr att om du har en förbestÀllningsprodukt i din bestÀllning kommer alla artiklar att vÀnta tills den sista produkten Àr tillgÀnglig och sedan skickas samtidigt.

Ibland Àr det för mycket kÀrlek för att stoppas i ett paket, sÄ det kan hÀnda att du fÄr flera separata HappyKido-paket frÄn vÄra olika avhÀmtningsplatser i NederlÀnderna eller Belgien. Oroa dig inte, de skickas fortfarande samtidigt.

Din bestÀllning kommer sedan att skickas via PostNL eller DHL, och bör vara sÀkert i dina tÄlmodigt vÀntande hÀnder inom **1 arbetsdag.

NÀr din bestÀllning har skickats kommer du att fÄ en sÀndningsbekrÀftelse via e-post frÄn oss, komplett med ett spÄrningsnummer, sÄ att du kan följa denna magiska resa!

*Observera: Vi skickar med krav pÄ underskrift för att sÀkerstÀlla en sÀker leverans - om du sjÀlv vÀljer 'Safe Drop' Àr vi inte ansvariga för paketet om det skulle bli borttappat eller stulet.

Jippie, dags att fira - din bestÀllning Àr pÄ vÀg! Efter att vi har överlÀmnat din bestÀllning till PostNL eller DHL skickar vi dig en leveransbekrÀftelse med en 'Track Order'-knapp. Den hÀr tar dig direkt till fraktföretagets webbplats sÄ att du kan följa live-uppdateringarna!

Har du Ànnu inte fÄtt nÄgon leveransbekrÀftelse? Din bestÀllning kan vara en förbestÀllning, vilket bekrÀftades pÄ webbplatsen vid köptillfÀllet. Kontrollera din ursprungliga orderbekrÀftelse; du kommer inte heller fÄ nÄgon leveransbekrÀftelse via e-post förrÀn den förbestÀmda datumen för förbestÀllningen.

Tror du att din bestÀllning har gÄtt förlorad pÄ vÀgen? PostNL och DHL ger oss 1-2 arbetsdagar för leverans, men ibland hÀnder nÄgot som gör att de inte kan leverera inom den tidsramen. Om detta Àr fallet kan ditt spÄrningsnummer uppdateras för att informera om ett 'försenat' leveransdatum.

Om din bestÀllda artikel inte har levererats inom 5 dagar, vÀnligen kontakta oss sÄ att vi kan starta en undersökning hos PostNL eller DHL.

*Observera: NÀr vi överlÀmnar din HappyKido-bestÀllning till PostNL eller DHL Àr ditt paket hos en annan leverantör. Vi förstÄr att förseningar kan vara frustrerande, men sÄ snart din bestÀllning Àr hos budbÀraren mÄste eventuella problem undersökas av PostNL eller DHL. Vi kan kontakta dem pÄ dina vÀgnar för att lösa eventuella problem. Du kan vara sÀker pÄ att vi alltid kommer att göra vÄrt bÀsta för att lösa problemet sÄ snabbt som möjligt!

Oj dÄ, din bestÀllning skickas inte till rÀtt adress? Vi kan absolut Àndra detta Ät dig! Om din bestÀllning Ànnu inte har skickats, skicka oss dÄ de nya uppgifterna. Vi kommer att behandla uppgifterna sÄ snabbt som möjligt.

*Observera: Vi kan bara skicka din bestÀllning till den adress du angav vid bestÀllningen - om du angav felaktig adress och paketet levereras dit kan vi tyvÀrr inte hÀmta det igen, sÄ var noga med att kontrollera din adress noggrant!

autorenewReturer och byten

Vi förutsĂ€tter att du, precis som vĂ„ra andra kunder, kommer att ha mycket glĂ€dje av vĂ„ra produkter. Är det inte riktigt fallet? Vi hjĂ€lper dig gĂ€rna med returer och erbjuder en returperiod pĂ„ 14 dagar, sĂ„ att du kan fatta det beslutet! Se vĂ„r returpolicy för mer information.

Sorry, vi vet att detta Àr trÄkigt juridiskt mumbo-jumbo, men ta dig tid att lÀsa vÄr returpolicy. Vi erbjuder returer inom 14 dagar frÄn leverans-/mottagningsdatumet för bestÀllningen.

Dock Àr inte alla artiklar berÀttigade. Eventuella undantag kommer att anges pÄ produktsidorna och/eller vid utcheckningen. För att vara berÀttigad till en retur mÄste:

  1. Varorna returneras och postas inom 14 dagar efter leverans/mottagande av bestÀllningen.
  2. Varan(r) var inte markerad(e) som "Sista rean" eller "Ej returnerbar" vid köptillfÀllet, om inte defekt.
  3. Varan(r) mÄste vara i originalförpackningen, vilken ska vara i originalskick. Det inkluderar HappyKido-lÄdan och dess innehÄll. Vi kommer att be dig testa dina fotografifÀrdigheter och ta en bild av varan innan du returnerar den till oss, sÄ att vi kan bedöma dess skick.

*Observera: Om du returnerar en artikel frÄn en bunt kommer bestÀllningen inte lÀngre att gÀlla till det buntpriset.

HappyKido betalar endast fraktkostnaderna för att returnera defekta, skadade eller felaktiga artiklar och förbehÄller sig rÀtten att vid eget gottfinnande ersÀtta defekta eller skadade artiklar. För alla andra returer och utbyten av oanvÀnda artiklar Àr kunden ansvarig för att betala fraktkostnaderna för returen. Fraktkostnader Äterbetalas ej. Vid Äterbetalning kommer vi att Äterbetala det returnerade föremÄlet exklusive fraktkostnader.

Om du skickar tillbaka en artikel vĂ€rd mer Ă€n 70 € rekommenderar vi att du skickar returen med försĂ€kring. HappyKido ansvarar inte för föremĂ„l som gĂ„r förlorade under transporten till vĂ„r returadress.

För alla returer och utbyten, kontakta helt enkelt vÄrt vÀnliga team via help@happykido.nl och de kommer att hjÀlpa dig pÄ vÀgen!

shopping_cartBestÀllning och betalning

Woohoo, rabatt! GÄ helt enkelt till "kassan", och pÄ den första sidan kommer det att finnas en ruta för att ange din rabattkod - se till att klicka pÄ 'TillÀmpa'! Detta erbjuds före betalningssidan, sÄ att du Àr fullt medveten om hur mycket du kan spara.

*OBS: Endast en rabattkod kan anvÀndas per bestÀllning. Om du köper flera paket och rabatter rekommenderar vi att du gör separata bestÀllningar. Vid priser med genomstruken text kan du förlita dig pÄ rabattkoden som anges i beskrivningen. Se i e-posten för vilka artiklar koden gÀller för (t.ex. endast för enskilda HappyKido-bestÀllningar).

Har du gjort en bestÀllning och insÄg du nÀr du laddade betalningen att du inte hade lagt till din rabatt? Oroa dig inte, den möjligheten har inte undgÄtt dig! Skicka helt enkelt ett e-postmeddelande till vÄrt Happiness Team via help@happykido.nl, och de kommer gladeligen att hjÀlpa dig att korrigera detta.

*OBS: Endast en rabattkod kan anvÀndas per bestÀllning. Om du köper flera paket och rabatter rekommenderar vi att du gör separata bestÀllningar. Vid priser med genomstruken text kan du förlita dig pÄ rabattkoden som anges i beskrivningen. Se i e-posten för vilka artiklar koden gÀller för (t.ex. endast för enskilda bestÀllningar).

NÄgot stÀmmer inte med din bestÀllning? Oroa dig inte, vÄrt toppenteam Àr redo att agera! Kontakta oss för att rapportera problemet. För att snabbt lösa det, ber vi dig att skicka med bilder sÄ att vi kan hjÀlpa till att identifiera vad som har hÀnt.

Deze dingen gebeuren! Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met als onderwerp WIJZIGING of ANNULERING en wij zullen ons uiterste best doen om jouw verzoek uit te voeren. Als de bestelling al verzonden is door onze fulfilment partner vragen wij je om onze retourprocedure te lezen.

Omdat wij ons best doen om de bestelling zo snel mogelijk naar je te verzenden, kan het voorkomen dat een bestelling al verwerkt is voordat het team de kans heeft deze te wijzigen. Wij kunnen daarom niet garanderen dat de bestelling nog kan worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst.

live_help

Inget svar hittat?

VÄrt Happiness Team Àr alltid redo att hjÀlpa dig!